Sıkça sorulan sorular

Teslimat & Sipariş

SİPARİŞİMİ NE ZAMAN ALACAĞIM?

Ekibimizin siparişinizi işleme alması, ürünleri üretmesi ve teslim etmesi (ücretsiz) en fazla 10 ila 15 iş günü sürer. Ürünlerimizin kalitesinden ödün vermeden siparişinizi mümkün olan en kısa sürede almanızı sağlamak için her türlü çabayı gösteriyoruz.

PAKETİMİ NASIL TAKİP EDEBİLİRİM?

Sayfanın altındaki “Siparişinizi takip edin” bağlantısına tıklayarak siparişinizin ilerleyişini takip edebilirsiniz.

TESLİMAT ÜCRETİ NE KADAR?

Ürünlerimizi dünya çapında teslim ediyoruz. Minimum sipariş miktarı yoktur ve tüm teslimatlarımız ücretsizdir (Fransa’nın denizaşırı departmanları ve bölgeleri hariç).

SİPARİŞİM TAMAMLANMADI

Siparişiniz birkaç ürün içeriyorsa, mevcut stoklara ve nakliye depolarına bağlı olarak ayrı ayrı gönderilebilirler. Endişelenmeyin, paketiniz kısa süre içinde elinize ulaşacaktır.

SİPARİŞİMİ ALMADIM

Postane ile ilgili bir sorun mu var? Kayıp, kırık veya tahrip olmuş paket?

Güvenli teslimatımızla, “AWSEO” şirketi altındaki sitemiz anlaşmazlıkları sizin için hallediyor. Müşteri memnuniyeti bizim önceliğimizdir. Sorumluluğu kargo şirketine atmıyoruz ve sizi kendi başınızın çaresine bakmak zorunda bırakmıyoruz. Masrafları bize ait olmak üzere size derhal yeni bir paket göndererek tüm sorumluluğu üstleniyoruz.

Bizimle contactwebstore@proton.me adresinden e-posta yoluyla iletişime geçmekten çekinmeyin: ekibimiz beklentilerinizi karşılamak için elinden geleni yapacaktır.

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Değişikliğinizi seçin
EUR Euro