Para iadesi politikası

Politikamız 14 gündür. Ürünü teslim almanızın üzerinden 14 gün geçtiyse, maalesef size para iadesi veya değişim teklif edemiyoruz.

Hafta içinde, siparişinizi verdikten sonraki 24 saat içinde fikrinizi değiştirirseniz, size doğrudan geri ödeme yaparız.

Müşterilerimiz tarafından yapılan hataları veya fikir değişikliklerini düzeltebilmemiz için siparişleri yalnızca verildikten 24 saat sonra işleme alıyoruz. Bu süreden sonra, sipariş işleme alınmışsa, ürün teslim edilmeden, teslim alınmadan ve verilen adrese iade edilmeden önce fikir değişikliği için artık size geri ödeme yapamayacağız.

Siparişinizin iade edilebilmesi için, ürününüzün kesinlikle kullanılmamış ve teslim aldığınız koşullarda olması gerekir. Ayrıca, masrafları size ait olmak üzere size vereceğimiz adrese iade edilebilmesi için orijinal ambalajında olmalıdır.

İade yapabilmek için, sipariş numaranız ve/veya siparişinizi verirken kullandığınız bilgiler aracılığıyla siparişinizin gerçekten size ait olup olmadığını kontrol edeceğiz. Bu büyük olasılıkla e-posta adresiniz olacaktır.

İadenizin onaylanması için iki olasılık vardır. Size verdiğimiz iade adresinde paketin teslim alındığını onaylarız veya paketin bize verdiğiniz adrese iade edildiğinin kanıtı olarak bize bir tarama veya fotoğraf gönderirsiniz. İlk durumda, gönderi üreticinin adresine gönderilmemelidir. İkinci durumda, bir posta makbuzu veya nakliye fişi kabul edilebilir.

Bize iadenin yapıldığına dair kanıt göndermek yerine, malları teslim alana kadar beklemenizi isteyebiliriz. Bir iade talebi söz konusu olduğunda, paketin incelenmesi gerekebilir. Bu inceleme, eğer varsa, iade işlemini gerçekleştirmeden önce yapılacaktır.

Bir ürün alırsanız ve ürünün kötü durumda olduğunu ve para iadesi istediğinizi söylerseniz, ancak aldığınız ürünün bir fotoğrafını göndermeyi reddederseniz, siparişinizdeki ürünün incelenebilmesi için ürünü belirli bir adrese göndermeniz istenecektir.

Paket teslim alındıktan sonra, para iadesi ancak incelemeden sonra yapılacaktır (ya da yapılmayacaktır). İncelemeden sonra ürünün iyi durumda olduğunu tespit edebiliriz. Bunu size bir fotoğraf ve/veya video aracılığıyla bildireceğiz, bu durumda geri ödemeyi reddedeceğiz.

Bu aşırı bir prosedür gibi görünebilir. Ancak, bazı insanlar dürüst davranmadı ve geçmiş deneyimlere dayanarak, artık onların sözüne güvenemeyiz. Bunun için özür dileriz ve her iade ve geri ödeme talebi için elimizden gelenin en iyisini yaptığımızı bilmenizi isteriz.

Tüm geri ödemeler için her siparişten
2 € kesilecektir. Bu kesinti, ödeme platformları ve işlemcileri tarafından yapılan masrafları karşılamak içindir.

Para iadesi durumunda, iade edilen ürünü teslim alıp inceledikten sonra, teslim aldığımızı teyit etmek için size bir e-posta göndereceğiz. Daha sonra iade talebinizi onaylama veya reddetme kararımızı da size bildireceğiz.

İade talebiniz onaylanırsa, işleme alınacak ve belirli bir süre içinde kredi kartınıza veya orijinal ödeme yönteminize otomatik olarak bir kredi uygulanacaktır. Bu zaman dilimi bizim kontrolümüz dışındadır. İade işlemi bizim tarafımızdan başlatılır başlatılmaz sizi bilgilendireceğiz.

Para iadesi gecikirse veya yapılmazsa, önce banka hesabınızı kontrol edin. Ancak o zaman kredi kartınızı veren kuruluşla iletişime geçmelisiniz. İadenizin resmi olarak gönderilmesinden önce bir gecikme olabilir.

Ardından bankanızla iletişime geçin. İadeniz resmi olarak gönderilmeden önce bir gecikme olabilir.

Bu iki adımdan sonra, geri ödemenizi hala almadıysanız, lütfen contactwebstore@proton.me adresine bir e-posta gönderin. Müşteri hizmetleri ekibi size her iki adımı da tamamlayıp tamamlamadığınızı soracaktır. Eğer öyleyse, müşteri hizmetleri ekibi veri tabanını kontrol edecektir.

Bu adımları sorduğumuz için üzgünüz, ancak taleplerinize azami dikkat göstermek istiyoruz. Ve talepten önce belirli adımlar atılmadığında çok zaman kaybediyoruz. Aldığımız taleplere mümkün olduğunca fazla ilgi göstermek istiyoruz.

Satıştaki ürünler söz konusu olduğunda, bir geri ödeme varsa, normal dönemdeki fiyat üzerinden değil, satıştaki ürünün fiyatı üzerinden yapılacak ve bu nedenle müşteri tarafından ödenecektir.

Değişim durumunda, bir ürünü yalnızca hatalı veya hasarlı olması halinde değiştireceğiz. Böyle bir durum söz konusuysa ve aynı ürünle değiştirmek istiyorsanız, lütfen contactwebstore@proton.me adresine bir e-posta gönderin.

Hediyeler söz konusu olduğunda, iade etmek istediğiniz ürün doğrudan size gönderilmişse, iadenizin değerine eşit bir hediye kredisi alacaksınız. Yine, ancak ürün elimize
ulaştığında size e-posta ile bir hediye çeki gönderilecektir.

Ürün satın alınırken hediye olarak tanımlanmadıysa veya hediye veren kişi ürünü önce alıp size daha sonra vermeyi tercih ettiyse, hediye alıcısına bir geri ödeme göndereceğiz ve ürünü iade ettiğinizi bileceklerdir.

İadeler için, kendi nakliye masraflarınızı ödemekten sorumlu olacaksınız. Bu nakliye masrafları iade edilmez ve para iadesi alırsanız, iade nakliye masrafları geri ödemenizden düşülecektir.

Nerede yaşadığınıza bağlı olarak, değiştirilen ürününüzün elinize geçme süresi elbette değişiklik gösterebilir.

Değeri 30 £ veya daha fazla olan bir ürün gönderiyorsanız, gönderiyi takip etmenize veya teslimatı sağlamanıza olanak tanıyan bir teslimat hizmeti kullanmayı düşünün. İade ettiğiniz ürünü teslim alacağımızı garanti edemeyiz.

Leave a Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Değişikliğinizi seçin
TRY Türk lirası
EUR Euro